MASZ PYTANIE? +48 698 423 865

suma: 0,00 zł do kasy

Najczęściej zadawane pytania FAQ

Czy muszę się rejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie. Po kliknięciu w koszyku przycisku "zamawiam" pojawiają się trzy opcje: rejestracja, złóż zamówienie - opcja szybkiego zamówienia bez rejestracji i trzecia opcja - logowanie do zarejestrowanego konta.

Proszę pamiętać jednak, że zarejestrowanie się w naszym sklepie daje Państwu rabat powitalny na pierwsze zamówienie i nalicza z każdego zamówienia punkty w programie lojalnościowym, co z kolei daje rabaty procentowe na kolejne zamówienia.

W jakim czasie realizowane są zamówienia?

Produkty posiadamy na magazynie, przy zamówieniu w dniu robocze do godziny 14 i płatności szybkim przelewem lub wybraniu opcji płatności za pobraniem - paczka zostaje nadana w dniu zamówienia. Przy zamówieniach złożonych po godzinie 14 lub w dniu wolne od pracy - zamówienie zostanie nadane w kolejnym dniu roboczym.

W przypadku kiedy w zamówieniu znajdzie się produkt, którego chwilowo nie mamy, nasi konsultanci kontaktują się z Państwem telefonicznie aby poinformować o przypuszczalnym terminie nadania paczki.

W jakim czasie paczka dojdzie do mnie?

W przypadku firmy kurierskiej termin dostarczenia paczki następuje w maksymalnym czasie 2 dni roboczych. Paczki Pocztex48 dochodzą w ciągu 3 dni roboczych maksymalnie, natomiast paczki nadane paczkomatami maksymalnie 3 dni robocze. Wysyłka listem poleconym priorytetowym to maksymalny czas 3 dni. 

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Podczas składania zamówienia w danych adresowych należy zaznaczyć zakładkę "firma" i wpisać pełne dane do faktury wraz z nr NIP

Czy towar mogę odebrać osobiście?

Tak. Zapraszamy do naszego biura tuż obok lotniska w Świdniku - Jacków 95 21-007 Mełgiew od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16

Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Tak. Możemy anulować złożone zamówienie, jeżeli nie zostało ono jeszcze spakowane lub wysłane. Prosimy w tym celu o kontakt telefoniczny pod nr. 698-423-865

Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu lub formie płatności?

Tak. Możemy dokonać zmian w zamówieniu jeżeli nie zostało ono jeszcze spakowane lub wysłane. Prosimy w tym celu o kontakt telefoniczny pod nr. 698-423-865

Chcę skorzystać ze zwrotu konsumenckiego - jak to zrobić?

Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy.

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl